Veel gestelde vragen

 

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling? 

Bestellingen geplaatst en betaald worden binnen 3 werkdagen verzonden.
Dit geldt niet voor bedrukte artikelen, deze worden binnen 2 tot 4 werkdagen verzonden.

Wij doen ons best om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden.

Wij zijn hiervoor afhankelijk van onze leveranciers en koeriers.
Wij proberen je altijd op de hoogte te houden over de levertijd van jouw bestelling.

Let op: Rondom feestdagen kan is de kans groot dat de verzending iets langer op zich laat wachten.
Wij doen onze best om alle bestellingen z.s.m. te verzenden.
We versturen jouw bestellingen via PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?

We verzenden onze pakketten via PostNL.

Verzenden in NL = € 6,95. Je ontvangt na de bestelling een track & trace code via de mail.

Kan ik een product op maat bestellen?

Zeker kan dat! We helpen jou graag met het zoeken naar een leuk cadeau.
Neem hiervoor even contact met ons op via het contact formulier.

Ik wil een bestelling plaatsen en het product staat op uitverkocht. Wat nu?

Dan kan het zijn dat het product nu even niet op voorraad is, maar snel weer wordt aangevuld.
Wil je dit zeker weten neem dan hiervoor contact op via het contact formulier.

​Ik heb een bestelling geplaatst en geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat deze bevestiging in je spam terecht is gekomen.
Is dit niet het geval stuur dan een e-mail via het contactformulier dan sturen wij deze opnieuw naar jouw mail.

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil die wijzigen. Wat moet ik doen?

Je kunt een mail sturen via het contact formulier. Geef aan wat je wilt wijzigen.
Als de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij hem voor je wijzigen.

Ik heb een bestelling geplaatst en wil nog een product toevoegen. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier, dan kijken we wat we voor jou kunnen doen.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar de bestelling is incompleet of niet correct. Wat nu?

Neem contact met ons op via het contact formulier o.v.v. je ordernummer en geef aan welke producten (omschrijving en aantal) je niet ontvangen hebt.
Het zou fijn zijn als je een foto toe kan voegen van je bestelling! Dan zorgen we dat het z.s.m. naar je toegestuurd wordt.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?

Neem contact met ons op via het contact formulier o.v.v. je ordernummer en geef aan welke producten (omschrijving en aantal) je beschadigd ontvangen hebt.
Stuur je wel even een foto mee? Dan zorgen we voor een oplossing.

Kan ik ook in het weekend bestellen?

Zeker kan dat. De bestellingen die wij in het weekend ontvangen, pakken wij maandag op. Dus houdt er rekening mee dat het dan ook wat langer

duurt voordat we jouw bestelling klaar hebben.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Heb je een vraag maar staat deze hier niet vermeld, stel deze dan gerust. Je kunt hiervoor ons contact formulier gebruiken.

Waarom zie ik nog lege pagina's?

Wij zijn een kleine beginnende onderneming en zijn druk aan het werk om producten te maken. Omdat wij al een aantal producten hebben willen wij die graag aan u aanbieden. De lege pagina's worden in de loop van de tijd aangevuld! Dus hou onze website in de gaten voor nieuwe producten. Sorry voor het ongemak!